Sunday, January 10, 2010

10 januari 2010...sejarah berulang untuk diriku...
kalau orang semua bergembira dengan menonton AJL 24, aku pun same gak nonton..
tahniah buat semua yang menang faizal tahir,yuna,aizat & black...memang macam yang aku jangkakan..cuma kedudukan la maybe lain2...hehehehhe.....tapi aku tetap sayu dengan kejuaraan aizat...lagu pergi dari filem talentime...satu lagu kegemaran aku untuk bawak kalau karaoke dengan kawan2.....tapi aku tak tau nape malam tue aku rasa sayu,sedih,sepi,macam dah hilang segala2nya....puas aku pujuk hati....tapi aku tak dapat tahan semua tue...ape yang terjadi tiba2.....mungkin kerana kata2 aku yang aku anggap mcm gurauan....tapi tidak bagi dia...maafkan aku...bukan niat diri ini untuk membuat kau terluka....maafkan aku... andai kata2 ku itu terlalu menyakitkan dirimu.....sebab tue la aku gembira dalam sedih bila lagu aizat pergi menjadi pemenang.....dan aku macam betul2 menghayati lagu tue malam tadi....thanks bro....lagu tue mmg best dan mempunyai maksud yang mendalam.....

No comments: