Friday, June 8, 2012

Semalam Yang Panjang

Bila bicara tentang hati, memamg aku paling suka la....nak buat macam mana kan dah macam motivator la pulak bercerita punya panjang....bagi pendapat bila orang mintak jer..yang penting skg ni ada jugak org yang mintak pendapat aku dan suka nak mendengar pandangan aku walaupun aku xberapa nak pandai tapi semua tue adalah pengalaman....pengalaman aku...pengalaman kawan-kawan ...pengalaman yang mengajar erti kebahagiaan, kesetiaan,kegembiraan,kekecewaan,kegusaran,dan macam-macam lagi....terima kasih sebab awak sudi mendengar celoteh saya sepanjang malam....sian ekkkk sebab dah kena berjaga sampai pagi...tapi mmg terasa tenang bila dapat membantu...tenang bila dapat luahkan segalanya....mula rasa gembira berlalu segala duka....mula menulis semula....kurang pandang FB kat depan mata...hehehehehe wahai hati kau tenanglah....aku dah xnak berdebat dengan orang yang tak paham bahasa je....klu berdebat dengan org yang sentiasa nak menang kita yang bodoh sebab dok melayan....nanti aku sambung lagi....ada yang nak pakai PC pulak....~

1 comment:

Nurul Jamal said...

teruskan la bagi pendapat berdasarkan pengalaman yang ada yekkk..huhuhuhu.