Tuesday, March 31, 2009

leganya....

perghhh.......gile ahhh..jumaat aku penuh dgn kesibukan...pepagi aku dah sampai opis siapkan buku program untuk projek aku......
dah la ada mesyuarat kelab keluarga...barang untuk program satu pun tak beli...adoiyaii..hehehe.....aku pg kejap je la jawabnye....dah la ada lantikan ajk baru..tamo la aku jd ajk.....aku pun pegi la kejap tunjuk muka je....pastuye terus pegi tesco ampang beli barang...hehehe...bekejar la jugak...dah la hari jumaat nak pg solat lg...nasib baik sempat...pukul 3 petang pendaftaran peserta jem otak aku jap kul 3.15 baru ada 8 orang...huhuhu...mampos aku..dah la 1st projek...kul 3.25 dah mula ramai last2 ada la 30 orang....peghhhhh leganyaa......hujan lebat nya petang tue....aku dah pening jugak la...camne la bas nak naik bukit putus...aku punya kejar nasib la jumpe bas kat on the way nak naik bukit putus....sampai serting dah kul 7.00pm....seronok gak la walaupun penat urus sorang-sorang.

sabtu banyak jugak la program yang dijalankan...ada jadual pun bukan la ikut sangat....redah je....heheheh.....janji bebudak happy....tapi penat ooo....bekejar pegi beli barang,carik macam2 la lagi lepak punya lepak last2 aku terlelap....kepenatan sangat-sangat......dah la sorang2 jd urusetia.....huhuhuhu........

ahad hari last lega pun ada sebab program dah nak abis....aku pun xtau nak cakap ape untuk penutup...dah la aku tak kenalkan diri kat budak2 aku nie sape....sampai majlis penutup budak2 panggil facilitator lak jemputan penutup....heheheeh.....aku punya gelak la.....xpe la aku rilek je main cakap je ape yg terlintas....tetiba aku teringat kata orang...

'lau kita nak jadi pemimpin jangan la jadi seperti ombak,hanya garang ditengah lautan tetapi tunduk bila tiba di pantai,tapi jadi lah seperti batu besar di tepi pantai,apabila dicampak ketengah lautan ia akan menyebabkan gelombang besar.....'

teringat kat ayat dalam teater ibu zain...

yang sekepal jadikan gunung,yang setitik jadikan laut,alam terbentang jadikan guru,akar dibumi,akal dilangit....

heheheheh ok la jugak....tak penah aku buat public speaking....ok la jugak 1st time....program abes kul 2 ptg....aku balik dlam keadaah kepala pusing sangat2 aku dah pening....adusss......

isnin aku cuti....lepak punya lepak....aku pun xtau nak pg mane dah...nasib la mr green ado lak lepak ngan aku...heheheeh....sampai ke petang la...huhuhuhu....bosanyee....

selasa pun aku cuti lagi...pepagi lepak2 tapi jumpe lak ngan fakhzan lepak jumpe kat sc proton kat senawang....sampai kul 12 jugak la....
aku balik2 terus telena sampai kul 3....

heheheehe.......malam aku lepak ngan abela6 dari kelantan..syok gak tgk kete dia.....hahahha....ape lg sate tulang la.....mcm syok je dia makan siap tambah2 lagi....hehheheheeh.....lepak2 sekali ujan daaa....
kul 11 green ngan zouk sampai....lepak2 sampai kul 12...ape lagi chow la....soknye keje...penat2.....
hehehehhe..........

1 comment:

kekwa22 said...

oohhh dah lega eerrkkk...
ok la...

kekwa jerr yang lom lega lagi...
huhuhuhu