Wednesday, April 1, 2009

seharian aku....

peghh....gile ahhh dr seremban pg opis....penat...penah dah cuti 2hari...heheeheh....malas keje pun ade gak....hmmm.....xpe keje santai2 je...semalam ramai gile datang jumpe kat opis...hahahaaha...lotih den nak melayan....tetiba dapat col dr mali kek dusun tua....dia tanya city park...ingat nak pg sana rupanya dia tgk forum....hahaahaha....gambo aku da...... ptg lak si ropie member lama masa keje petrol pam col aku ajak main futsal kat wangsamaju....aku on je...hahahaha....lamo xmain sekali diorg book 2 jam....mampos den....muntah nak main...nasib la ngan geng2 bukit aman ramai la jugak dah lak tue lawan ngan yapiem... balik2 umah da penat....basah2 badan...solat aku trus baring peluh dah kuat banyak masa main td....bestnye tido.....hahahaahahahaa....... rindu lak nak main futsal lg.......

No comments: