Tuesday, April 7, 2009

1 hari penuh tekanan....

aku pepagi dah bangun biasak la tue...gerak dari rumah kat damansara kul 6.20...rilek2 bawak kete tau2 kul 7.15 sampai opis...
nasib la xjem sgt....lepak2 sekali bos nak buat meeting...adusss...pening tul la pasal program nie.....semua program nak kena abes bulan 6..huhuhu...tengah2 meeting sekali bos besar col...dia nak report pasal nak meeting ngan KP sok...dia nak sblm kul 12..aku bekejar buat tinggalkan meeting...tengah2 buat sekali budak nie col kate bos suruh ikut format report kementerian...ape lg puas la aku setting....data copy paste je beb....senang idup...last2 kul 4 baru aku gerak pg hanto...hahahhaha....bagusnyeee....dah sampai tue sekali banyak lak naik turun tangga....penat2....aku balik dah kul 7...lepak2 minum ngan member2 ssekali dapat berita xbest.....ilang mood aku terus chow......

No comments: